فروشگاه محتوای دیجیتال تیچیار | TEEACHYAR

فروشگاه محتوای دیجیتال تیچیار | TEEACHYAR

تیچیار، زیر نظر گروهی از متخصصان علوم تربیتی، تکنولوژی آموزشی و آی تی بوده و سعی می‌کنیم در نیازسنجی و ارتقا سطح حرفه ای شما گامی برداریم.

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه دسته بندی محصولاتی را به سایت اضافه نماییم؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 208
  • بازدید دیروز : 258
  • بازدید کل : 107588

سبک های خرید در ارتباط شخصیتی برای بازاریابی - گردآوری سیاوش عزیزی


سبک های خرید در ارتباط شخصیتی برای بازاریابی - گردآوری سیاوش عزیزی

ارتباط شخصیتی

دو عدد از مهم‌ترین یافته‌های علم اعصاب‌شناسی به این واقعیت اشاره دارد که نظریه‌ شخصیت، ویژگی‌های مفیدی در ارزیابی تفاوت‌های فردی را ترسیم می‌کند که در شکل‌گیری نگرش، ترجیحی‌ات پردازش ذهنی و اجرای تصمیم‌گیری‌ها رضایت استفاده کردن از محصول اهمیت خاص دارد. ارتباط شخصیت با رفتار مصرف‌کنندگان هیچ‌وقت کار ساده‌ای نبوده است. بیش‌ازاندازه توجه کردن در خرید گمراه‌کننده است درنتیجه خرید یک‌چیز باوجود فرایندهای اساسی فردی متفاوت، یکسان است.

با نظر کردن بر تقسیم‎بندی، در رویکرد غیر منحصربه‌فرد پدیدار می‌شود. اولین مدل سبک‌های خرید وابسته به شخصیت‌های خاص را نشان می‌دهد. برای مثال، افراد با سطح بالا اغلب باوجدان بوده و ممکن است مایل به اتخاذ فرایند ارزیابی‌های بسیار دقیق‌تر و کندتر باشند. بالا بودن سطح در برون‌گرایی و گشودگی، تأثیر بالقوه‌ای بر روی شبکه‌های اجتماعی فرد می‌گذارد درنتیجه ارزیابی و انتخاب دقیق‌تری انجام می‌دهد. (افراد باشخصیت بالا ممکن است دارای صفات ثابت باشند ولی تعداد بیش‌تری ارتباطات فردی داشته باشند.) بینایی کم باعث بی‌حوصلگی و تکانش گری و همراه با مشکلات روانی، اضطراب را نیز می‌افزاید. افراد دارای مشکلات روانی برای تصمیم‌هایی که خود آن را ناسالم تلقی می‌کنند، احساس گناه دارند.

در کاربردهای باریک نظریه شخصیت، باید جزئیات بیشتری همچون سن، جنسیت، قومیت، عضویت شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی، برای افزایش دانش تجزیه‌وتحلیل شود. روش پر پتانسیل دیگری مشتمل بر پاسخ مصرف‌کنندگان به احساسات خاص است. برای مثال با مطالعات مبتنی بر fMRI بر روی زنان، گرایش آن‌ها به نفرت مورد آزمون قرارگرفته است. شرکت‌کنندگان دارای حساسیت بالا به نفرت، انرژی فعال‌سازی کمتری در اینسولا[1]، آمیگدال، ACC، OFC جانبی و قشرهای جداری (مناطق مغز درگیر در پرداز تصاویر) وقتی‌که تصاویر واقعی را تصور می‌کنند، هستند (Schienle و همکارانش 2008). نویسندگان مطرح کرده‌اند عکس‌العمل باید به دلیل اجتناب از شناخت، باهدف کنترل فعالیت‌های جسمی باشد. یافته‌های پیداشده همانند موضوع بالا به درک مکانیسم دفاعی که دارای درجات دخالت مختلف هنگام تجارب احساسات منفی مردم است، کمک کند؛ بنابراین باوجود کشیدن تصاویر ناراحت‌کننده از سرطان ریه بر روی سیگار توسط کمپین‌های ضد سیگار کشیدن، ولی کارآمدی چندانی ندارد.

 

سبک‌های خرید

نحوه‌ی برچسب کاری یک محصول متفاوت برای خرید سؤال اصلی ما در این بخش است. یک ایده‌ی مفید باعث ایجاد یک روش اصلی و حرکت با روابط مشخص می‌گردد.

چرا بعضی از افراد کمتر مادی هستند و کمتر جذب خرید می‌شوند؟ فرضیه‌هایی همچون فعل‌وانفعالات لذت (برای به دست آوردن چیز جالب) و درد (به دلیل از دست دادن پول) هر دو از علم اعصاب‌شناسی به‌دست‌آمده‌اند. درواقع همچنان که قبلاً گفته شد، ناتسون[2] و همکارانش نشان دادند که فعالیت‌ بیشتر انسولا همراه با احساسات دردناک، درک مغز نسبت به قیمت زیاد و پیش‌بینی محصول، همچنان که در مطالعات توسط آقای ریک[3]و همکارانش با استفاده از نگرش نسبت به خرج کردن بر اساس نظرسنجی زیاد تخمین زده شده است، وجود دارد. "خرج کنندگان محافظه‌کار " نسبت 3 به 2 در مقابل "صرفه‌جویان ولخرج "، یک درک اعجاب‌انگیز مشترک از یک جامعه مصرف‌کننده است. بااین‌حال امکان خوبی حتی برای مصرف‌کنندگان خسیس نیز وجود دارد که به‌تدریج بر عذاب خرج کردن غلبه کنند و جنس خریداری‌شده را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند. سهم اصلی تحقیقات در کار رِک[4] همکارانش بر روی دردهای مقدماتی نسبت به لذت بردن از صرفه‌جویی بود که نگرش افراد را شکل می‌دهد.

احتمالاً نکته در این است که برخی علل احساسات ویژه‌ای که یک فرد تجربه می‌کند، زمانی ‌است که به داخل کیف پول خود نگاه می‌اندازد، رخ می‌دهند. اگر جایگزین خوبی در آینده برای آن وجود نداشته باشد، امکان نگه‌داشتن پول منطقی است. به‌طور متعادل حداقل دو جهت در بررسی تجربه مصرف‌کنندگان وجود دارد. یکی مستلزم جواب دادن به این سؤال است: چقدر این مورد خاص برای من ضروری است؟ عنصر دوم شهوت چانه‌زنی است که مربوط به محصول/خدمات خاصی نیست. چالش الهام برانگیزی وجود دارد و آن چگونگی طراحی آزمایش‌ها عصب‌شناسی برای منزوی کردن هر دونیرو در ذهن خریدار است.

بدون متوسل شدن به علم عصب‌شناسی و تحقیقات روانی، نظرسنجی آنلاین (2007) نشان داده است که تفاوت در سبک‌های خرید خانم‌ها بسیار ذاتی‌تر نسبت به تفکر است و همراه تحت عواملی همچون سن، وضعیت خانوادگی، تحصیلات، اشتغال و درآمد، تفاوت‌ها گسترش می‌یابد. اگر آن عوامل از میان خرید خانم‌ها ازنقطه‌نظر گرایش به خرید مشتق گرفته شود، عوامل دیگری همچون نفوذ دوستان، میل به مد روز و توانایی لذت بردن از خرید پراهمیت می‌گردد. پس شخصیت به‌عنوان تعیین‌کننده اصلی پدیدار می‌شود. این به‌نوبه‌ی خود نیاز به استراتژی‌های متفاوت برای ارتباط موفق با پروفیل‌های متفاوت مردمی را نشان می‌دهد. برای افزایش درجه‌ی حساسیت به ضربه‌های خرید (از طریق تبلیغات کنندگان)، خوش‌گذرانی، جستجوی اطلاعات و تعامل با همسالان، گروه‌های با نام "مسئولیت محتوایی "،"ارقام طبیعی "، "کاتالیزورهای اجتماعی " و در پایان هنرمندان فرهنگی (AMP2007) اهمیت می‌یابند.

یکی از مواردی که باید روی آنان تأکید گردد مصرف‌‌کنندگان صرفه‌جو گر که درواقع با پول‌های خود داناترند و پول خود را برای چیزهای بی‌ارزش خرج نمی‌نمایند، هستند. در یک سری آزمایش‌های فردریک[5] و همکارانش نشان دادند اکثر مردم به‌ندرت فرصت تجزیه‌وتحلیل هزینه‌ را دارند. البته افراد بی‌بضاعت بیشتر تمایل به انجام این کار در آنان هست. بااین‌حال، اگر به‌طور محسوس جایگزین استفاده از پول موجود باشد، بازهم مردم کمتر حاضر به خرید جنس گران‌تر هستند و همیشه گزینه‌ی ارزان‌تر را بدون حتی تمایل، انتخاب می‌کنند. این گفته برای بازاریان تازه نیست. برای مثال چند سال پیش، شرکت تویوتا یک آگهی تطبیقی، مدل Celica خود را کنار پورشه 944 گذاشت و هر دو ماشین بسیار یکسان به نظر می‌رسیدند. جمله‌ی تبلیغاتی شرکت تویوتا این بود: " شما چه چیز بیشتری خواهید داشت؟". به‌طورکلی، مصرف‌کنندگان برای هزینه‌های بیش‌تر به دلیل وجود زیادی گزینه در زمینه‌های مختلف، بیشتر اهمیت می‌دهند و برای هزینه‌های کم به دنبال در نظر گرفتن گزینه‌هایی دیگر نیستند. همچنین ارشاد درباره‌ی فرصت‌های هزینه‌ای (یک فرم تصمیم مشکل) مصرف‌کنندگان را مجبور به توجیه انتخاب نمی‌کند بلکه امید بستن برای قیمت پایین‌تر به آن‌ها کمک می‌کند احساس گناه را کاهش دهند. به همین دلیل مشروع است که پرسیده شود آیا درد پرداخت پول با درد به دست آوردن آن ارتباط دارد؟ برای بعضی خریداران، بی‌معنی است که حقوق ماهیانه‌ای که سخت به دست‌ می‌‌آورند را در یک بلیت بازی صرف کنند. اگر چنین باشد، نحوه‌ی به دست آوردن پول تأثیر زیادی بر نحوه‌ی صرف کردن آن دارد. در دو نوبت، پرسیدنت بوش[6] بسته‌ی محرک مالیاتی را آغاز کرد که پول نقد برای خریدهای اکثر مالیات‌دهندگان آمریکایی فراهم شد. اگرچه این پول به‌عنوان "ثروت بادآورده " قلمداد می‌شد اما اکثر مصرف‌کنندگان به‌آسانی آن را خرج می‌کردند. در صورت درک این قضیه خواهید فهمید که چک‌های پرداخت‌نشده محرک اقتصادی خواهند بود.

توضیح احتمالی دیگر این است که درد پرداخت پول با ماهیت آن ارتباط دارد. این موضوع به‌راحتی قابل‌سنجش توسط پایداری نسبی (تحت تورم پایین) و نگهداری رایگان منابع برخلاف چیزهایی که داریم و خدماتی که استفاده می‌کنیم هست؛ بنابراین ارتباط برقرار کردن با یکی از شاخص‌های دارایی یک فرد به‌جای ارزیابی ارزش اموال آن آسان‌تر است. کاهش ذخایر پول شاید باعث صدمه گردد و دلیل کاهش قدرت خرید آن است که جستجو در مورد طبقه‌بندی‌های جدید بسیار سفارشی می‌شود.

برای مثال یک‌خرده فروش باهوش که فراتر از کلیشه‌ها عمل می‌کند، می‌داند که مصرف‌کنندگان همسان می‌توانند بازار لوکس باقیمت پایین مناسب (مثلاً موارد یک‌بارمصرف) بفروشند. درهرصورت عامل تصمیم‌گیری قیمت نیست اما درک ارزش نسبت به قیمت توسط مشتری بسیار اهمیت دارد.

تصمیم‌ برای چه مقدار خرج کردن در یک میل خاص اغلب وابسته به فقدان معیار ارزش مخصوصاً در شرایط خرید جدید است. این یک استراتژی یادگیری و تحقیق است که مصرف‌کنندگان محافظه‌کار را از خریداران آسان جدا می‌کند.

فرض کنید که طی تعطیلات تابستانی خانوادگی شما می‌خواهید از پل رینبو[7] یکی از شاهکارهای طبیعی در دریاچه پوول[8]، آرزونا[9] بازدید کنید. با جستجوی اینترنتی به‌آسانی می‌توان فهمید اگر به‌طورمعمول قیمت 160 دلار برای هر نفر در هرروز به‌وسیله‌ی آژانس‌های مسافرتی ارائه شود، برای کل خانواده در حدود 640 دلار خرج برمی‌دارد. کسی که دارای افکار "زندگی کوتاه است و باید لذت برد " این تور را خواهد گرفت و شاید به این نتیجه برسد به دلیل آنکه اکثر آژانس‌های هواپیمایی دارای قیمت یکسانی هستند، قیمت مناسب است. یک آدم خودجوش پی می‌برد که قیمت کرایه یک قایق هرروز 25 دلار است و در صورت استفاده از آن هزینه‌ی هرروز را 270 دلار کاهش می‌دهد. به‌علاوه، لذت قایق‌رانی و داشتن انعطاف در سفر به سایت‌های مختلف جذابیت یک گزینه‌ی ارزان را دوچندان می‌کند؛ بنابراین، ویژگی‌های متمایز هنگامی‌که دو حالت را مقایسه می‌کنیم لزوماً تفاوت بین "استفاده از آن " یا "ترک آن " نیست بلکه تفاوت بین یک معامله و پیدا کردن معامله‌ای دیگر است.

پیامدهای دیگر مطالعه‌ی کمتر برای جایگزینی یک برند تجاری با برند دیگر است. وسوسه‌ی عمومی ساخت محصولات موردنیاز توسط خود فرد باعث اجبار خرید برای قشر خاصی (باغبانان) همچون دستگاه ساخت آبجو در منزل می‌شود. پدیده‌ی دیگر استفاده کمتر از چیزهایی خوب است. به‌عنوان‌مثال خرید یک جعبه‌ی کوچک‌تر از شکلات گودیوا[10] برای یک خانواده‌ی طبقه‌ی متوسط در طول رکود اقتصادی، چیز غیرمعمولی نیست. به دلیل وفاداری مشتریان به برندها، گزینه‌ی کاهش تجارت برای برندهای تجاری خاص (برای مثال خرید سری 300 اتومبیل BMW به‌جای سری 500) مستلزم موضوع تجزیه‌وتحلیل است.

در موضوع تبلیغات محیطی، بازاریابی سبز بیش‌تر مربوط به گرایش سبز مشتریان است. آیا خاموش کردن لامپ‌ها هنگام خروج از اتاق، صرفه‌جویی در مصرف آب و استفاده از وسایل پربازده به پس‌اندازهای یک شخص مربوط می‌شود و یا درزمینه‌ی ایدئولوژیک زباله است؟ همیشه بررسی اینکه سلامتی درواقع مرتبط به‌سادگی زندگی و حفاظت از محیط‌زیست طبیعی است و یا فقط بیانی است که قاب ذهن ما شده است، چالش‌برانگیز است.

درهرصورت، این واقعیت است که ما همیشه در هنگام فراق پول در آستانه‌ی تشخیص‌های عصبی برای علل ناخشنودی هستیم و این اهمیت بالای قیمت‌گذاری استراتژی‌های توسعه را نشان می‌دهد.

تمایز دیگر در سبک خرید مربوط به پردازش اطلاعات و تفکر روزمره است. نواک و هافمن[11] شواهد کیفی روش‌های مختلف (منطقی و تجربی) از شناخت را جمع‌آوری نمودند. آن‌ها تقابل سخت‌کوشی، تحلیلی و منطقی روش‌های بررسی پیشنهاد‌ها (بر روی صفحه‌های اینترنت) با استفاده از نگاه کردن جامع بر اطلاعات را نشان دادند. تمایل مصرف‌کنندگان برای تفکر هوشمند متناظر با رتبه‌ی بالای خود تصمیم‌گیری مثبت است. به‌نوبه‌ی خود، پردازنده‌های تجربی آزرده کننده‌اند (نرخ بالای گشودگی و عدم انجام تفکر). ازاین‌رو برای وابستگان به الزامات شرایط، حل‌کننده‌ی پازل باید بهتر مجهز به محاسبه‌ که یکی از موارد آن صرفه‌جویی است، باشد درحالی‌که مصرف‌کنندگان باتجربه می‌توانند به‌صورت تحلیلی استفاده‌های متعدد برای محصول و یا راه‌های بهبود آن را خود، پیدا کنند. البته باید گفت که چنین کارهای ارزشمندی موارد متفاوتی را برای تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در مرحله‌ی چرخه‌ی عمر محصول زمانی که اشکال مختلف محصول معرفی و مناسب‌ترین بازار محصول گزینش شد، نشان می‌دهد. این واقعیت جزء لاینفک واقعیت "بصری " است که تمایل بیش‌تر به اجتماعی بودن نسبت به میانگین مردم باعث گسترش سریع‌تر نظرات خواهد شد.

بُعد دیگر که نشان‌دهنده‌ی تمایل مشتریان به محصولات تازه نسبت به محصولات معروف است، نشان‌دهنده‌ی معیار مهم دیگری برای تقسیم‌بندی است. تفاوت بعضی مشتریان نشان‌دهنده‌ی تمایلات قوی‌تر آنان نسبت به دیگر افراد است که این افراد در انتخاب‌های خود بیش‌تر سنتی‌اند و علاقه‎مند به مطالعه‌ی فرایندهای انتشار محصول هستند. هِلم و لندرچُز[12] پیشنهاد کردن که انگیزه‌ برای کنجکاوی و تنوع درخواست در رفتار مصرف‌کنندگان ناشی از سطح تحریک بهینه‌ی افراد (OSL) است. در مقایسه با سطح تحریک واقعی (ASL) شکاف حاصل الهام‌بخش اکتشافات شد. اشاره به صفات پنج‌گانه، گشودگی ذهن و برون‌گرایی رسیدن به هدف را تسهیل می‌کند. تأثیر ترکیب OSL-ASL در سراسر موارد اعم از درجه ارزش بلا به پایین یا پایین به بالا تأییدشده است. علاوه بر این، دو نکته‌ی جالب آشکار شد. اولی گرایش شناختی که در تحریک حس کنجکاوی واقع است و دومی متقاضیان مهم، ممکن است از مصرف‌کنندگانی که به دنبال تنوع و تمرکز برندهای آشنا هستند، متفاوت باشند. با این مشاهدات، برندهای تجاری پررونق در ارائه دادن نوآوری‌ها بسیار بهتر از برندهای جدید می‌باشند. هم‌چنین پس از معرفی چنین شرکت‌هایی توصیه می‌شود که تأکید بر تازگی ارائه‌ها به‌منظور جذب کردن ریسک خریداران، بشود.

آیا نوع شخصیت یک فرد در انتخاب مارک تأثیر دارد؟ در ترکیب روش‌های فردی برای خرید با مفهوم برند، سوامیناتان[13] و همکارانش، استدلال کردند انتخاب برند با دل‌بستگی لینک شده و دل‌بستگی‌ها به‌صورت تئوری بنیادی از دوران کودکی با سبک شخصیتی پیوند می‌خورند. نوع اتصال و پیوند نشان ‌می‌دهد در اضطراب و اجتناب از دیگران به اوج می‌رسد. تأثیر این پدیده بر روی زندگی بزرگ‌سالان مصرف‌کننده است. نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد مردم با دید منفی (اضطراب) بیش‌تر به "شخصیت برند " نسبت دارند و از آن‌ها برای سیگنال دادن به مردم استفاده می‌کنند. نمونه‌ی "من آنچه هستم که می‌خرم " در این کیس به‌صورت "من چیزی را که متناسب باشخصیتم هست می‎‌خرم " تبدیل می‌شود. با ترکیب اضطراب با اجتناب، مصرف‌کنندگان که مضطرب و گوشه‌گیرند در روابط میان فردی برای برندها اولویت نشان می‌دهند و بیش‌تر به زرق‌وبرق‌ها اهمیت می‌دهند. در مقابل افراد دارای اضطراب ولی متمایل به ارتباط نزدیک به برچسب‌های صادقانه اهمیت می‌دهند1.

بر اساس کارهای ابتدایی هافمر[14] (شرکت تحقیقاتی پیشرو در بازار جهان-TNS) پنج دسته‌ی مصرف‌کنندگان که ذهنشان تعهدشان در انتخاب کنونی نگه‌ می‌دارد، شناسایی‌شده‌اند.

  1. ذهن تک سیگنال
  2. منفعل
  3. مشترک
  4. متقاضی
  5. غیر وابسته

 

منبع

 

[1]Insula

[2]Knutson 2008

[3]Rick 2008

[4]Reck 2008

[5]Frederick 2009

[6]G.W bush

[7]Rainbow Bridge

[8]Powell

[9]Arizona

[10]Godiva

[11]Novak & Haffman 2009

[12]Helm & Landschulze 2009

[13]Swaminathan 2009

[14]J.Hofmeyr

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 429

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

پکیج حرفه ای کسب درآمد با گوشی

پکیج حرفه ای کسب درآمد با گوشی

سلام دوست عزیز: فرقی نمیکند که شما صاحب یک بیزینس باشید یا یک پیج شخصی داشته باشید ویا حتی کارمند یا کارگر باشید همه چیز به سرعت در حال پیشروی به سمت دنیای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مجازی است و چیزی که باعث پیشرفت شما در کار میشود داشتن اطلاعات درست و به روز است. پدر و ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

مجموعه سوالات چهار گزینه ای و تشریحی اطلاعات

مجموعه سوالات چهار گزینه ای و تشریحی اطلاعات

این مجموعه سوالات شامل سوالات اطلاعات عمومی و سیاسی آزمون های مختلف استخدامی اعم از وزارت نیرو ، وزارت نفت ، آموزش و پرورش ، آزمون های استخدامی بانک های مختلف ، پرستاری ، امور مالیاتی ، دستگاه های اجرایی و سایر آزمون های استخدامی می باشد. پوشه سوالات اطلاعات عمومی و ...

کتاب اسرار خوراکیها بصورت فایل PDF

کتاب اسرار خوراکیها بصورت فایل PDF

کتاب حاضر یکی از بهترین کتابهای عصر حاضر است که توسط استاد غیاث الدین الجزایری تالیف شده است، اگر اهل کتاب مطالعه هستید پیشنهاد می کنم مطالعه کنید. این کتاب داری یک جلد می باشد نام کتاب: اسرار خوراکیها نویسنده: دکتر غیاث الدین جزایرى تعداد جلد: 1 تعداد صفحات: 348 فرمت کتاب: PDF ...

اکسل جامع محاسبه ی سود و زیان در خرید و فروش ارز

اکسل جامع محاسبه ی سود و زیان در خرید و فروش ارز

این اکسل شیت ها مختلفی دارد (اگر ارز مورد نظر تون در شیت ها نبود، براحتی میتونید از یکی از شیت ها کپی تهیه کنید و اونو ادیت کنید -که فرمول نویسی ها هم توش بمونه-) و تماما توسط خودم درست شده. سطر اول اطلاعاتِ هر جدوا رو نگهداشتم که فرمول ها حفظ بشه. پس از وارد کردن اطلاعات خرید تون ...

کسب درآمد اینترنتی و دائمی به صورت صفر تا صد کار

کسب درآمد اینترنتی و دائمی به صورت صفر تا صد کار

(بسم‌الله الرحمن الرحیم) سلام به دوستان عزیز و همراهان همیشگی ما خوش آمدید. اومیدوارم در این شرایط بد هیچ کس دغدغه مالی نداشته باشد.. کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. کسب درآمد بدون خارج شدن از منزل می‌شود به راحتی به درآمد ...

ترجمه کتاب چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵.۶

ترجمه کتاب چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵.۶

به نام خداوند بزرگ و روزی دهنده با سلام چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵‌.۶ میلیون دلار تبدیل کنیم برای پاسخ به این سوال خواندن این کتاب را بسیار توصیه میکنم موفق و سلامت و ثروتمند باشید ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه 5 میلیونی ...

جدول ثبت ورود و خروج کارگران و کارمندان

جدول ثبت ورود و خروج کارگران و کارمندان

جدول ثبت ورود و خروج کارگران و کارمندان آیا می خواهید کنترل دقیق بر روی تعداد ساعت دقیق کاری تمام کارمندانتان داشته باشید ، یک جدول طراحی شده با نرم افزار اکسل -پی دی اف و عکس برای شما آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانید ساعت ورود و خروج روزانه کارمندانتان را ثبت ...

مجموعه سوالات چهار گزینه ای کامپیوتر و فناوری

مجموعه سوالات چهار گزینه ای کامپیوتر و فناوری

این مجموعه سوالات شامل سوالات کامپیوتر و فناوری اطلاعات (ICDL)آزمون های مختلف استخدامی اعم از وزارت نیرو ، وزارت نفت ، آموزش و پرورش ، آزمون های استخدامی بانک های مختلف ، پرستاری ، امور مالیاتی ، دستگاه های اجرایی و سایر آزمون های استخدامی می باشد. این مجموعه سوالات ...

نمونه سوالات فنی حرفه ای برنامه ریز جشن ها و

نمونه سوالات فنی حرفه ای برنامه ریز جشن ها و

این بسته پیشنهادی که توسط سایت حسام جمع آوری شده شامل: 230نمونه سوال تستی باجواب نام محصول:نمونه سوالات فنی حرفه ای برنامه ریز جشن ها و تشریفات تعداد مجموع سوالات: 230نمونه سوال با جواب آزمون ادواری نمونه سؤالات فنی حرفه ای برنامه ریز جشن ها و تشریفات می ...

ممبر پلاس برلیان

ممبر پلاس برلیان

امکانات: +افزایش ممبر فیک + افزایش بازدید +افزودن عضو به کانال,گروه,ربات +افزودن همزمان به ده کانال موارد لازم جهت استفاده: تی دیتا ======================== ==================== =============== ======== ==== == = ...

دریافت فایل : ممبر پلاس برلیان
کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

کتاب آموزش خیاطی انواع لباس مجلسی

نـوع فایـل: PDF تعداد صفحات : 291 اگر شما هم جز آن دسته از علاقمندان به هنر خیاطی هستید به راحتی می توانید با استفاده از این مجموعه آموزشی لباس های مجلسی و ماکسی زیبا بدوزید و بر تن کنید مجموعه حاضر یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است که دارای یک مزیت عالی است و آن ...

دانلود کتاب کشف المحجوب

دانلود کتاب کشف المحجوب

کشف‌المحجوب کتابی‌است تعلیمی در تصوف از علی بن عثمان هجویری. از قرائن ایدون استنباط می‌شود که نوشتن کتاب پیش از ۴۶۵قمری آغاز شده‌است و پس از ۴۶۹به پایان رسیده‌است.کشف‌المحجوب از قدیم‌ترین کتاب‌هایی‌است که به زبان فارسی در تصوف نوشته شده‌است و ...

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ روی لینک زیر کلیک نمایید و این فایل را رایگان دانلود نمایید از سایت یا وبلاگ خود درآمد میلیونی کسب نمایید خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... ...

کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی نسخه pdf

کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی نسخه pdf

کتاب پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی نسخه pdf کتاب پدر پولدار پدر بی پول، اثر رابرت کیوساکی‌ و شارون لیچر یکی دیگر از کتاب های موفقیت است که در زمینه ساخت باورهای ثروت ساز توانسته فروش بسیار خوبی در سراسر جهان داشته باشد. در ایران نیز تمامی کارآفرینان این کتاب را ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : دوستان همچنین شاهد این هستیم که بعضی از سایت های نا معتبر اقدام به فروش این کتاب با قیمت ...

پکیج کسب و کار اینترنتی کامل و خاص + هدیه ویژه

پکیج کسب و کار اینترنتی کامل و خاص + هدیه ویژه

-راه هاییکه خود ما با آنها به موفقیت رسیدیم- - اگرواقعا به درآمد نیاز دارید و خواهان موفقیت هستید، با دقت مطالب این صفحه را کامل تا انتهای آن مطالعه کنید. در غیر این صورت، می توانید با خیال راحت این صفحه را ترک کنید :) - همیشه یادتون باشه که : «شما نباید برای پول ...

کسب در آمد روزی ۵۰ هزارتومان الی ۱ میلیون تومان

کسب در آمد روزی ۵۰ هزارتومان الی ۱ میلیون تومان

سلام و درود فراوان به همه دوستان عزیز و علاقه مندان به کسب درآمد و موفقیت کسب در آمد روزی ۵۰ هزارتومان الی ۱ میلیون تومان در روز امروزه همه افراد به دنبال راهی برای کسب درآمد زیاد در قبال کار راحت و آسان و زمان کاری بسیار کم هستند. خیلی جالبه که بدانیدکه این راه جادویی فوق ...

دانلودپکیج ربات فالوور و لایک نامحدود و رایگان

دانلودپکیج ربات فالوور و لایک نامحدود و رایگان

روشی برای فالوور و لایک اینستاگرام براتون گذاشتیم، که با قیمت ناچیزی میتونید جلوی دوستاتون کلاس بزارین :) توجه : این برنامه مصارف دیگری هم دارد که خودتان با آن آشنا خواهید شد. تذکر مهم : تمامی سوالات و مشکلات شما در تلگرام و با آیدی کارشناس پشتیبانی یعنی ...

فاکتور فروش رسمی مورد تایید دارایی

فاکتور فروش رسمی مورد تایید دارایی

از آنجایی که واحدهای تجاری صورتحساب فروش کالا و خدمات و یا ارائه خدمات دریافتی از دیگر واحدهای تجاری را در حسابهای هزینه و یا دارایی ثبت می‌نمایند جهت تعیین قابل پذیرش بودن وجوه پرداختی به عنوان هزینه، پیشنهاد می‌گردد ماده ۱۴۷ قانون مالیتهای مستقیم و ماده ۱۴۸ همان قانون ...

کتاب لطفا گوسفند نباشید جلد یک و دو (فارسی)

کتاب لطفا گوسفند نباشید جلد یک و دو (فارسی)

کتاب لطفاً گوسفند نباشید به اهتمام محمود نامنی از جمله برترین کتاب های خودشناسی و اصلاح الگوی زندگی شخصی است که در چند سال اخیر نگارش یافته است. خواندن این کتاب را برای همه افرادی که نمی خواهند گوسفند بمانند توصیه می نماییم. (انسان نمی تواند به آسمان نیندیشد ،مگر انسان ...

کسب درآمد اتوماتیک با لپ تاپ یا کامپیوتر

کسب درآمد اتوماتیک با لپ تاپ یا کامپیوتر

کسب درآمد واقعی با کامپیوتر یا لپ تاپ اگر تا کنون نتوانسته اید از اینترنت پول دربیاورید من به شما در این پکیج آموزش میدم که چطوری کسب درآمد کنید افراد مختلفی روش های کسب درآمد رو به شما یاد میدن که 99% به هیچ وجه قابل استفاده نیست ولی من در این روش خودم ابتدا شروع ...

کتاب آموزشی ذذهن آگاهی و بوکتچیوددرمانی+دانلود

کتاب آموزشی ذذهن آگاهی و بوکتچیوددرمانی+دانلود

با کد تخفیف Salam2 این کتاب را با ۵۰٪ تخفیف از فایل کاربردی دریافت کنید. ذذهن آگاهی و بوکتچیوددرمانی از زیرشاخه های روان درمانی ست که بنیان آن را امید نعمتی بنا نهاده است. او در سال ۲۰۱۹ میلادی اولین کتاب خود را ...

دانلود کتاب قدرت اراده اثر پل ژاگو

دانلود کتاب قدرت اراده اثر پل ژاگو

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط کتاب هدف ...

طرح توجیهی پرورش گل و گیاه در گلخانه (پیتوس و نخل

طرح توجیهی پرورش گل و گیاه در گلخانه (پیتوس و نخل

نـوع فایـل: Word تعداد صفحات : 22 دانلود پروژه کارآفرینی پرورش گل و گیاه در گلخانه ( پیتوس و نخل زینتی )موضوع : پروژه کارآفرینی توضیح : مقصود از طرح هر پروژه صنعتی و یا خدماتی می باشد که پس از اجرا و در نهایت منجر به ارائه یک محصول و یا خدمت می شود. که در این پروژه به صورت ...

دانلود نمونه نامه های اداری با فرمت - pdf

دانلود نمونه نامه های اداری با فرمت - pdf

نامه های اداری معمولاً مقدمه ای دارند، این مقدمه ممکن است کوتاه و در چند کلمه خلاصه شود یا چندین سطر را به خود اختصاص دهد. هر مقدمه ای با توجه به موضوع آن صورت مختلفی خواهد داشت. چنانچه نامه تهیه شده در پاسخ یا پیرو نامه ای باشد، در این حالت ذکر شماره و تاریخ و عنوان مختصر موضوع ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تبریز، سهند

تیچیار، زیر نظر گروهی از متخصصان علوم تربیتی، تکنولوژی آموزشی و آی تی بوده و سعی می‌کنیم در نیازسنجی، یادگیری عمیق‌تر و ارتقا سطح حرفه ای شما گامی برداریم. امید است تیچیار بتواند نیازهای شما را با کمک خودتان تشخیص داده و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما