کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است.
یک پیام یکسان با تمی مشترک از طریق رسانه ها و بسترهای مختلف، که در برخی مواقع ثابت هستند، به اشتراک گذاشته می شود. چارچوب زمانی کمپین های تبلیغاتی عموما ثابت بوده و به دقت تعریف می شوند.
کمپین های بازاریابی به صاحبان کسب و کار و تیم هایشان کمک می کنند تا بهترین استراتژی های ترفیع را برای محصولات و خدمات شرکت مشخص کنند. چه پیشنهاد محصولات یا خدمات جدید بدهید، یا برنامه ای برای ترفیع محصولات خود از طریق آنلاین یا آفلاین داشته باشید، کمپین بازاریابی می تواند شما را از طریق فرآیندهای تعریف شده هدایت کند.
قبل از آنکه کمپین تبلیغاتی خود را گسترش دهید، جایگاه شرکت خود در بازار و جایگاهی که می خواهید به آن برسید را مشخص کنید، سپس کمپین تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی کنید که ارزش ها، ویژگی ها و مزایای محصولات یا خدمات شما از قِبَل برگزاری کمپین حفظ شده و حتی افزایش یابد. کمپین تبلیغاتی بخشی از فرآیند طراحی کمپین بازاریابی است که تمرکزش بر انتشار پیام تبلیغاتی شرکت است.
کمپین های تبلیغاتی با استراتژی های مختلف و در بسترهای مختلفی به اجرا در می آیند و
از اینرو انواع مختلفی از کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی وجود دارد. مانند کمپین های بازاریابی ویروسی، چریکی و …. . با توجه به اهداف، استراتژی ها و بودجه شرکت هریک از این موارد ممکن است به کار گرفته شود. به عنوان مثال چنانچه به دنبال فعالیت در هر دو بستر آنلاین و آفلاین باشید بهتر است از کمپین های ۳۶۰ درجه استفاده کنید.
معمولاً به دنبال تحقق سه هدف زیر از کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود :
کمپین های تبلیغاتی برای هر محصول و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرند. کمپین های تبلیغاتی حالت های مختلفی به خود می گیرند، ممکن است به صورت آنلاین یا آفلاین اجرا شوند و از رسانه های مختلفی استفاده کرده یا حتی از تبلیغات محیطی بهره ببرند، اما در هر صورت هدف از راه اندازی کمپین تبلیغاتی رساندن پیام برند به مخاطبان است. البته باید توجه داشت که کمپین باید مطابق با استراتژی بازاریابی شرکت طراحی شده و به اجرا درآید.
اولین گام آن است که برای محصولاتی که قرار است تبلیغ شونده تحقیقات بازار انجام دهید.
در این مرحله باید تقاضای محصولات را برآورد کرده و موقعیت آن نسبت به رقبا را بسنجید. در واقع تحقیقات بازار جزو فرآیندهایی است که هیچ گاه تمام نمی شود، قبل از طراحی هر کمپین لازم است برآوردی از رقبا، پرسنا و جایگاه خود در بازار داشته باشید تا بتوانید کمپینی اثربخش طراحی کنید.
باید بدانیم چه کسانی قرار است محصولات ما را خریداری کنند و چه کسانی را باید هدف قرار دهیم.
شناختن مخاطبان هدف به ما کمک می کند کمپین تبلیغاتی موثرتری را به اجرا درآوریم. وقتی مخاطبان خود را به خوبی بشناسیم با سبک زندگی آنها آشنایی خواهیم داشت به این صورت می دانیم بهترین کانال برای برقراری ارتباط با آنان چیست و به چه صورت می توانیم توجه آنها را به خود جلب کنیم. تعریف پرسنا میتواند ایده های زیادی برای طراحی کمپین تبلیغاتی و انتخاب بسترهای مناسب را مشخص کند.
گام بعدی تعیین بودجه است. اقلام زیر را در زمان مشخص کردن بودجه کمپین تبلیغاتی مد نظر داشته باشید :
رسانه، اجرا و نمایش تبلیغ، کارهای اداری و مواردی از این دست که در اجرای کمپین های تبلیغاتی دخالت داشته و لازم است هزینه ای را به آنها اختصاص دهید. بودجه ی شما مشخص می کند بهتر است صرفا کمپین تبلیغاتی دیجیتالی داشته باشید یا از نظر مالی توانایی پوشش دهی هزینه های بالای تبلیغات محیطی و یا تلویزیونی را دارید. به این صورت می توانید استراتژی ها و بسترهای مناسب را انتخاب کنید.
در طراحی کمپین تبلیغاتی یکی از موارد حائز اهمیت تصمیم گیری در مورد تم مورد استفاده است.
رنگ قالب (تمپلیت رنگ) کمپین باید مشخص شود، و گرافیک مورد استفاده در تمام تبلیغات باید یکسان یا حداقل شبیه به هم باشند، نوع موسیقی و صدایی که مورد استفاده قرار می گیرد باید تعریف شده و متناسب با تن صدای برند باشد، طراحی تبلیغات، پیامی که از طریق تبلیغ باید به مخاطبان برسد، زبانی که در کمپین مورد استفاده قرار می گیرد و موارد از این دست از جمله مهمترین عواملی هستند که باید از قبل و با توجه به هدف و پیام تبلیغ و متناسب با استراتژی بازاریابی و برند شرکت، مشخص شود. چنانچه برای کسب و کار خود کتابچه برند یا همان برندبوک را تهیه کرده باشید، می توانید با مراجعه به آن تم و طرح مورد قبول که متانسب با هویت برندتان باشد را انتخاب کنید.
رسانه و تعداد رسانه ها و شبکه هایی که در کمپین مورد استفاده قرار می گیرند
باید براساس دسترسی به مخاطبان، مشخص شوند. از بین رسانه ها و شبکه های موجود باید آنهایی را برگزینید که دسترسی به مخاطبان هدفتان را آسانتر میکنند. شناخت مخاطبانتان در تعیین نوع رسانه کمک به سزایی به شما خواهد کرد.
همچنین میزان بودجه و هدف از برگزاری کمپین تبلیغاتی هم نقش به سزایی در تعیین رسانه ی مناسب دارد.
برنامه ریزی در مورد نمایش تبلیغات در رسانه باید با نهایت دقت صورت گیرد.
تنها در این صورت است که تبلیغ توسط مخاطبان هدف دیده یا خوانده یا شنیده می شود.
اهمیت این مرحله از آن جهت است که هزینه ی تبلیغات در رسانه های مختلف بسیار بالا است بنابراین لازم است زمانیکه مخاطبان هدف شما از رسانه ی مورد نظر بیشتر استفاده می کنند را شناسایی کرده و تبلیغات خود را در این زمان ها به معرض نمایش بگذارید یا پخش کنید.
نهایتاً کمپین به اجرا درخواهد آمد و بازخورد آن گرفته می شود.
در حین اجرای کمپین باید مخاطبان خود را تحت نظر داشته باشید و اثرگذاری کمپین را بسنجید.
بهترین راه مقایسه ی عواملی از جمله شناخت برند، میزان فروش، جلب توجه کردن تبلیغات و میزان تعامل مخاطبان با آنان است. بررسی میزان اثرگذاری تبلیغ به شما کمک می کند نقاط قوت و ضعف کمپین خود را شناسایی کرده و در کمپین های بعدی از اطلاعات به دست آمده استفاده کنید.
غالب رسانه هایی که در کمپین ها مورد استفاده قرار می گیرد رسانه های چاپی و الکترونیکی هستند.
رسانه های چاپی شامل روزنامه، مجله، بنر، پوستر و نشریه می شود. رسانه ی الکترونیکی هم شامل رادیو، تلویزیون،ایمیل، تبلیغات موبایلی و تلفنی می شود. تنها نکته ای که باید به خاطر بسپارید آن است که کمپین های تبلیغاتی شما باید از تداوم مناسبی برخوردار باشد به گونه ای که مخاطبان تبلیغات شما را ببینند و زمان واکنش به آن را داشته باشند.
تمام کمپین های تبلیغاتی از نظر مدت زمان برگزاری یکسان نیستند.
بعضی از کمپین ها فصلی هستند و برخی در تمام طول سال اجرا می شوند. بنابراین زمانبندی کمپین ها با هم متفاوت است. برخی از کمپین ها بر پایه ی رسانه بوده و برخی متاثر از نواحی جغرافیای اند و حتی برخی هم متناسب با اهدافی خاص شکل می گیرند.
به طور کلی کمپین های تبلیغاتی موثر و موفق ارزیابی می شوند
اما اگر به اینگونه نبود و هدف اصلی کمپینی به هیچ طریقی محقق نشد،
لازم است کمپین رابررسی کرده و نقص آن را یافته و سپس در جهت رفع آن اقدام کنید.
همچنین داده های به دست آمده از کمپین ها میتواند اطلاعات قابل توجهی را در اختیار بازاریابان قرار دهد که هم برای کمپین های آتی مورد استفاده است و هم برای گسترش و توسعه کسب و کار اطلاعات ارزشمندی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد . بر این اساس انجام داده کاوی پس از برگزاری کمپین های بزرگ توصیه می شود تا تمام اطلاعات جمع شده از مخاطبان بررسی شود و روندهای پنهان شناسایی شوند.
در آخر باید گفت کمپین های تبلیغاتی به عنوان جزئی از برنامه بازاریابی استراتژیک از اهمیت بالایی برخوردارند، اما برای آنکه هدف کمپین محقق شود لازم است تمام جوانب در نظر گرفته شده و تحقیقات لازم به طور کامل صورت بپذیرد.
مبلغ واقعی 2,250,000 تومان 1% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 2,227,500 تومان
برچسب های مهم
برنامه تبلیغاتی برای محصولات صنایع دستی هم کار میکنید؟
سلام. بله با شماره تماس 04442222999 دفتر شتابدهنده کارما پیوند بگیرید
www.100t.ir
سلام دوست عزیز: فرقی نمیکند که شما صاحب یک بیزینس باشید یا یک پیج شخصی داشته باشید ویا حتی کارمند یا کارگر باشید همه چیز به سرعت در حال پیشروی به سمت دنیای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مجازی است و چیزی که باعث پیشرفت شما در کار میشود داشتن اطلاعات درست و به روز است. پدر و ...
همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...
این مجموعه سوالات شامل سوالات اطلاعات عمومی و سیاسی آزمون های مختلف استخدامی اعم از وزارت نیرو ، وزارت نفت ، آموزش و پرورش ، آزمون های استخدامی بانک های مختلف ، پرستاری ، امور مالیاتی ، دستگاه های اجرایی و سایر آزمون های استخدامی می باشد. پوشه سوالات اطلاعات عمومی و ...
کتاب حاضر یکی از بهترین کتابهای عصر حاضر است که توسط استاد غیاث الدین الجزایری تالیف شده است، اگر اهل کتاب مطالعه هستید پیشنهاد می کنم مطالعه کنید. این کتاب داری یک جلد می باشد نام کتاب: اسرار خوراکیها نویسنده: دکتر غیاث الدین جزایرى تعداد جلد: 1 تعداد صفحات: 348 فرمت کتاب: PDF ...
این اکسل شیت ها مختلفی دارد (اگر ارز مورد نظر تون در شیت ها نبود، براحتی میتونید از یکی از شیت ها کپی تهیه کنید و اونو ادیت کنید -که فرمول نویسی ها هم توش بمونه-) و تماما توسط خودم درست شده. سطر اول اطلاعاتِ هر جدوا رو نگهداشتم که فرمول ها حفظ بشه. پس از وارد کردن اطلاعات خرید تون ...
(بسمالله الرحمن الرحیم) سلام به دوستان عزیز و همراهان همیشگی ما خوش آمدید. اومیدوارم در این شرایط بد هیچ کس دغدغه مالی نداشته باشد.. کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. کسب درآمد بدون خارج شدن از منزل میشود به راحتی به درآمد ...
به نام خداوند بزرگ و روزی دهنده با سلام چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵.۶ میلیون دلار تبدیل کنیم برای پاسخ به این سوال خواندن این کتاب را بسیار توصیه میکنم موفق و سلامت و ثروتمند باشید ...
نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچههای نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه 5 میلیونی ...
جدول ثبت ورود و خروج کارگران و کارمندان آیا می خواهید کنترل دقیق بر روی تعداد ساعت دقیق کاری تمام کارمندانتان داشته باشید ، یک جدول طراحی شده با نرم افزار اکسل -پی دی اف و عکس برای شما آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانید ساعت ورود و خروج روزانه کارمندانتان را ثبت ...
این مجموعه سوالات شامل سوالات کامپیوتر و فناوری اطلاعات (ICDL)آزمون های مختلف استخدامی اعم از وزارت نیرو ، وزارت نفت ، آموزش و پرورش ، آزمون های استخدامی بانک های مختلف ، پرستاری ، امور مالیاتی ، دستگاه های اجرایی و سایر آزمون های استخدامی می باشد. این مجموعه سوالات ...
این بسته پیشنهادی که توسط سایت حسام جمع آوری شده شامل: 230نمونه سوال تستی باجواب نام محصول:نمونه سوالات فنی حرفه ای برنامه ریز جشن ها و تشریفات تعداد مجموع سوالات: 230نمونه سوال با جواب آزمون ادواری نمونه سؤالات فنی حرفه ای برنامه ریز جشن ها و تشریفات می ...
امکانات: +افزایش ممبر فیک + افزایش بازدید +افزودن عضو به کانال,گروه,ربات +افزودن همزمان به ده کانال موارد لازم جهت استفاده: تی دیتا ======================== ==================== =============== ======== ==== == = ...
نـوع فایـل: PDF تعداد صفحات : 291 اگر شما هم جز آن دسته از علاقمندان به هنر خیاطی هستید به راحتی می توانید با استفاده از این مجموعه آموزشی لباس های مجلسی و ماکسی زیبا بدوزید و بر تن کنید مجموعه حاضر یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی است که دارای یک مزیت عالی است و آن ...
کشفالمحجوب کتابیاست تعلیمی در تصوف از علی بن عثمان هجویری. از قرائن ایدون استنباط میشود که نوشتن کتاب پیش از ۴۶۵قمری آغاز شدهاست و پس از ۴۶۹به پایان رسیدهاست.کشفالمحجوب از قدیمترین کتابهاییاست که به زبان فارسی در تصوف نوشته شدهاست و ...
کسب درآمد میلیونی از وبلاگ روی لینک زیر کلیک نمایید و این فایل را رایگان دانلود نمایید از سایت یا وبلاگ خود درآمد میلیونی کسب نمایید خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... ...
کتاب پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی نسخه pdf کتاب پدر پولدار پدر بی پول، اثر رابرت کیوساکی و شارون لیچر یکی دیگر از کتاب های موفقیت است که در زمینه ساخت باورهای ثروت ساز توانسته فروش بسیار خوبی در سراسر جهان داشته باشد. در ایران نیز تمامی کارآفرینان این کتاب را ...
همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : دوستان همچنین شاهد این هستیم که بعضی از سایت های نا معتبر اقدام به فروش این کتاب با قیمت ...
-راه هاییکه خود ما با آنها به موفقیت رسیدیم- - اگرواقعا به درآمد نیاز دارید و خواهان موفقیت هستید، با دقت مطالب این صفحه را کامل تا انتهای آن مطالعه کنید. در غیر این صورت، می توانید با خیال راحت این صفحه را ترک کنید :) - همیشه یادتون باشه که : «شما نباید برای پول ...
سلام و درود فراوان به همه دوستان عزیز و علاقه مندان به کسب درآمد و موفقیت کسب در آمد روزی ۵۰ هزارتومان الی ۱ میلیون تومان در روز امروزه همه افراد به دنبال راهی برای کسب درآمد زیاد در قبال کار راحت و آسان و زمان کاری بسیار کم هستند. خیلی جالبه که بدانیدکه این راه جادویی فوق ...
روشی برای فالوور و لایک اینستاگرام براتون گذاشتیم، که با قیمت ناچیزی میتونید جلوی دوستاتون کلاس بزارین :) توجه : این برنامه مصارف دیگری هم دارد که خودتان با آن آشنا خواهید شد. تذکر مهم : تمامی سوالات و مشکلات شما در تلگرام و با آیدی کارشناس پشتیبانی یعنی ...
از آنجایی که واحدهای تجاری صورتحساب فروش کالا و خدمات و یا ارائه خدمات دریافتی از دیگر واحدهای تجاری را در حسابهای هزینه و یا دارایی ثبت مینمایند جهت تعیین قابل پذیرش بودن وجوه پرداختی به عنوان هزینه، پیشنهاد میگردد ماده ۱۴۷ قانون مالیتهای مستقیم و ماده ۱۴۸ همان قانون ...
کتاب لطفاً گوسفند نباشید به اهتمام محمود نامنی از جمله برترین کتاب های خودشناسی و اصلاح الگوی زندگی شخصی است که در چند سال اخیر نگارش یافته است. خواندن این کتاب را برای همه افرادی که نمی خواهند گوسفند بمانند توصیه می نماییم. (انسان نمی تواند به آسمان نیندیشد ،مگر انسان ...
کسب درآمد واقعی با کامپیوتر یا لپ تاپ اگر تا کنون نتوانسته اید از اینترنت پول دربیاورید من به شما در این پکیج آموزش میدم که چطوری کسب درآمد کنید افراد مختلفی روش های کسب درآمد رو به شما یاد میدن که 99% به هیچ وجه قابل استفاده نیست ولی من در این روش خودم ابتدا شروع ...
با کد تخفیف Salam2 این کتاب را با ۵۰٪ تخفیف از فایل کاربردی دریافت کنید. ذذهن آگاهی و بوکتچیوددرمانی از زیرشاخه های روان درمانی ست که بنیان آن را امید نعمتی بنا نهاده است. او در سال ۲۰۱۹ میلادی اولین کتاب خود را ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتابهای مرتبط کتاب هدف ...
نـوع فایـل: Word تعداد صفحات : 22 دانلود پروژه کارآفرینی پرورش گل و گیاه در گلخانه ( پیتوس و نخل زینتی )موضوع : پروژه کارآفرینی توضیح : مقصود از طرح هر پروژه صنعتی و یا خدماتی می باشد که پس از اجرا و در نهایت منجر به ارائه یک محصول و یا خدمت می شود. که در این پروژه به صورت ...
نامه های اداری معمولاً مقدمه ای دارند، این مقدمه ممکن است کوتاه و در چند کلمه خلاصه شود یا چندین سطر را به خود اختصاص دهد. هر مقدمه ای با توجه به موضوع آن صورت مختلفی خواهد داشت. چنانچه نامه تهیه شده در پاسخ یا پیرو نامه ای باشد، در این حالت ذکر شماره و تاریخ و عنوان مختصر موضوع ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا