ارتباط شخصیتی
دو عدد از مهمترین یافتههای علم اعصابشناسی به این واقعیت اشاره دارد که نظریه شخصیت، ویژگیهای مفیدی در ارزیابی تفاوتهای فردی را ترسیم میکند که در شکلگیری نگرش، ترجیحیات پردازش ذهنی و اجرای تصمیمگیریها رضایت استفاده کردن از محصول اهمیت خاص دارد. ارتباط شخصیت با رفتار مصرفکنندگان هیچوقت کار سادهای نبوده است. بیشازاندازه توجه کردن در خرید گمراهکننده است درنتیجه خرید یکچیز باوجود فرایندهای اساسی فردی متفاوت، یکسان است.
با نظر کردن بر تقسیمبندی، در رویکرد غیر منحصربهفرد پدیدار میشود. اولین مدل سبکهای خرید وابسته به شخصیتهای خاص را نشان میدهد. برای مثال، افراد با سطح بالا اغلب باوجدان بوده و ممکن است مایل به اتخاذ فرایند ارزیابیهای بسیار دقیقتر و کندتر باشند. بالا بودن سطح در برونگرایی و گشودگی، تأثیر بالقوهای بر روی شبکههای اجتماعی فرد میگذارد درنتیجه ارزیابی و انتخاب دقیقتری انجام میدهد. (افراد باشخصیت بالا ممکن است دارای صفات ثابت باشند ولی تعداد بیشتری ارتباطات فردی داشته باشند.) بینایی کم باعث بیحوصلگی و تکانش گری و همراه با مشکلات روانی، اضطراب را نیز میافزاید. افراد دارای مشکلات روانی برای تصمیمهایی که خود آن را ناسالم تلقی میکنند، احساس گناه دارند.
در کاربردهای باریک نظریه شخصیت، باید جزئیات بیشتری همچون سن، جنسیت، قومیت، عضویت شبکههای اجتماعی و سبک زندگی، برای افزایش دانش تجزیهوتحلیل شود. روش پر پتانسیل دیگری مشتمل بر پاسخ مصرفکنندگان به احساسات خاص است. برای مثال با مطالعات مبتنی بر fMRI بر روی زنان، گرایش آنها به نفرت مورد آزمون قرارگرفته است. شرکتکنندگان دارای حساسیت بالا به نفرت، انرژی فعالسازی کمتری در اینسولا[1]، آمیگدال، ACC، OFC جانبی و قشرهای جداری (مناطق مغز درگیر در پرداز تصاویر) وقتیکه تصاویر واقعی را تصور میکنند، هستند (Schienle و همکارانش 2008). نویسندگان مطرح کردهاند عکسالعمل باید به دلیل اجتناب از شناخت، باهدف کنترل فعالیتهای جسمی باشد. یافتههای پیداشده همانند موضوع بالا به درک مکانیسم دفاعی که دارای درجات دخالت مختلف هنگام تجارب احساسات منفی مردم است، کمک کند؛ بنابراین باوجود کشیدن تصاویر ناراحتکننده از سرطان ریه بر روی سیگار توسط کمپینهای ضد سیگار کشیدن، ولی کارآمدی چندانی ندارد.
سبکهای خرید
نحوهی برچسب کاری یک محصول متفاوت برای خرید سؤال اصلی ما در این بخش است. یک ایدهی مفید باعث ایجاد یک روش اصلی و حرکت با روابط مشخص میگردد.
چرا بعضی از افراد کمتر مادی هستند و کمتر جذب خرید میشوند؟ فرضیههایی همچون فعلوانفعالات لذت (برای به دست آوردن چیز جالب) و درد (به دلیل از دست دادن پول) هر دو از علم اعصابشناسی بهدستآمدهاند. درواقع همچنان که قبلاً گفته شد، ناتسون[2] و همکارانش نشان دادند که فعالیت بیشتر انسولا همراه با احساسات دردناک، درک مغز نسبت به قیمت زیاد و پیشبینی محصول، همچنان که در مطالعات توسط آقای ریک[3]و همکارانش با استفاده از نگرش نسبت به خرج کردن بر اساس نظرسنجی زیاد تخمین زده شده است، وجود دارد. "خرج کنندگان محافظهکار " نسبت 3 به 2 در مقابل "صرفهجویان ولخرج "، یک درک اعجابانگیز مشترک از یک جامعه مصرفکننده است. بااینحال امکان خوبی حتی برای مصرفکنندگان خسیس نیز وجود دارد که بهتدریج بر عذاب خرج کردن غلبه کنند و جنس خریداریشده را بهعنوان یک سرمایهگذاری در نظر بگیرند. سهم اصلی تحقیقات در کار رِک[4] همکارانش بر روی دردهای مقدماتی نسبت به لذت بردن از صرفهجویی بود که نگرش افراد را شکل میدهد.
احتمالاً نکته در این است که برخی علل احساسات ویژهای که یک فرد تجربه میکند، زمانی است که به داخل کیف پول خود نگاه میاندازد، رخ میدهند. اگر جایگزین خوبی در آینده برای آن وجود نداشته باشد، امکان نگهداشتن پول منطقی است. بهطور متعادل حداقل دو جهت در بررسی تجربه مصرفکنندگان وجود دارد. یکی مستلزم جواب دادن به این سؤال است: چقدر این مورد خاص برای من ضروری است؟ عنصر دوم شهوت چانهزنی است که مربوط به محصول/خدمات خاصی نیست. چالش الهام برانگیزی وجود دارد و آن چگونگی طراحی آزمایشها عصبشناسی برای منزوی کردن هر دونیرو در ذهن خریدار است.
بدون متوسل شدن به علم عصبشناسی و تحقیقات روانی، نظرسنجی آنلاین (2007) نشان داده است که تفاوت در سبکهای خرید خانمها بسیار ذاتیتر نسبت به تفکر است و همراه تحت عواملی همچون سن، وضعیت خانوادگی، تحصیلات، اشتغال و درآمد، تفاوتها گسترش مییابد. اگر آن عوامل از میان خرید خانمها ازنقطهنظر گرایش به خرید مشتق گرفته شود، عوامل دیگری همچون نفوذ دوستان، میل به مد روز و توانایی لذت بردن از خرید پراهمیت میگردد. پس شخصیت بهعنوان تعیینکننده اصلی پدیدار میشود. این بهنوبهی خود نیاز به استراتژیهای متفاوت برای ارتباط موفق با پروفیلهای متفاوت مردمی را نشان میدهد. برای افزایش درجهی حساسیت به ضربههای خرید (از طریق تبلیغات کنندگان)، خوشگذرانی، جستجوی اطلاعات و تعامل با همسالان، گروههای با نام "مسئولیت محتوایی "،"ارقام طبیعی "، "کاتالیزورهای اجتماعی " و در پایان هنرمندان فرهنگی (AMP2007) اهمیت مییابند. |
یکی از مواردی که باید روی آنان تأکید گردد مصرفکنندگان صرفهجو گر که درواقع با پولهای خود داناترند و پول خود را برای چیزهای بیارزش خرج نمینمایند، هستند. در یک سری آزمایشهای فردریک[5] و همکارانش نشان دادند اکثر مردم بهندرت فرصت تجزیهوتحلیل هزینه را دارند. البته افراد بیبضاعت بیشتر تمایل به انجام این کار در آنان هست. بااینحال، اگر بهطور محسوس جایگزین استفاده از پول موجود باشد، بازهم مردم کمتر حاضر به خرید جنس گرانتر هستند و همیشه گزینهی ارزانتر را بدون حتی تمایل، انتخاب میکنند. این گفته برای بازاریان تازه نیست. برای مثال چند سال پیش، شرکت تویوتا یک آگهی تطبیقی، مدل Celica خود را کنار پورشه 944 گذاشت و هر دو ماشین بسیار یکسان به نظر میرسیدند. جملهی تبلیغاتی شرکت تویوتا این بود: " شما چه چیز بیشتری خواهید داشت؟". بهطورکلی، مصرفکنندگان برای هزینههای بیشتر به دلیل وجود زیادی گزینه در زمینههای مختلف، بیشتر اهمیت میدهند و برای هزینههای کم به دنبال در نظر گرفتن گزینههایی دیگر نیستند. همچنین ارشاد دربارهی فرصتهای هزینهای (یک فرم تصمیم مشکل) مصرفکنندگان را مجبور به توجیه انتخاب نمیکند بلکه امید بستن برای قیمت پایینتر به آنها کمک میکند احساس گناه را کاهش دهند. به همین دلیل مشروع است که پرسیده شود آیا درد پرداخت پول با درد به دست آوردن آن ارتباط دارد؟ برای بعضی خریداران، بیمعنی است که حقوق ماهیانهای که سخت به دست میآورند را در یک بلیت بازی صرف کنند. اگر چنین باشد، نحوهی به دست آوردن پول تأثیر زیادی بر نحوهی صرف کردن آن دارد. در دو نوبت، پرسیدنت بوش[6] بستهی محرک مالیاتی را آغاز کرد که پول نقد برای خریدهای اکثر مالیاتدهندگان آمریکایی فراهم شد. اگرچه این پول بهعنوان "ثروت بادآورده " قلمداد میشد اما اکثر مصرفکنندگان بهآسانی آن را خرج میکردند. در صورت درک این قضیه خواهید فهمید که چکهای پرداختنشده محرک اقتصادی خواهند بود.
توضیح احتمالی دیگر این است که درد پرداخت پول با ماهیت آن ارتباط دارد. این موضوع بهراحتی قابلسنجش توسط پایداری نسبی (تحت تورم پایین) و نگهداری رایگان منابع برخلاف چیزهایی که داریم و خدماتی که استفاده میکنیم هست؛ بنابراین ارتباط برقرار کردن با یکی از شاخصهای دارایی یک فرد بهجای ارزیابی ارزش اموال آن آسانتر است. کاهش ذخایر پول شاید باعث صدمه گردد و دلیل کاهش قدرت خرید آن است که جستجو در مورد طبقهبندیهای جدید بسیار سفارشی میشود.
برای مثال یکخرده فروش باهوش که فراتر از کلیشهها عمل میکند، میداند که مصرفکنندگان همسان میتوانند بازار لوکس باقیمت پایین مناسب (مثلاً موارد یکبارمصرف) بفروشند. درهرصورت عامل تصمیمگیری قیمت نیست اما درک ارزش نسبت به قیمت توسط مشتری بسیار اهمیت دارد.
تصمیم برای چه مقدار خرج کردن در یک میل خاص اغلب وابسته به فقدان معیار ارزش مخصوصاً در شرایط خرید جدید است. این یک استراتژی یادگیری و تحقیق است که مصرفکنندگان محافظهکار را از خریداران آسان جدا میکند. فرض کنید که طی تعطیلات تابستانی خانوادگی شما میخواهید از پل رینبو[7] یکی از شاهکارهای طبیعی در دریاچه پوول[8]، آرزونا[9] بازدید کنید. با جستجوی اینترنتی بهآسانی میتوان فهمید اگر بهطورمعمول قیمت 160 دلار برای هر نفر در هرروز بهوسیلهی آژانسهای مسافرتی ارائه شود، برای کل خانواده در حدود 640 دلار خرج برمیدارد. کسی که دارای افکار "زندگی کوتاه است و باید لذت برد " این تور را خواهد گرفت و شاید به این نتیجه برسد به دلیل آنکه اکثر آژانسهای هواپیمایی دارای قیمت یکسانی هستند، قیمت مناسب است. یک آدم خودجوش پی میبرد که قیمت کرایه یک قایق هرروز 25 دلار است و در صورت استفاده از آن هزینهی هرروز را 270 دلار کاهش میدهد. بهعلاوه، لذت قایقرانی و داشتن انعطاف در سفر به سایتهای مختلف جذابیت یک گزینهی ارزان را دوچندان میکند؛ بنابراین، ویژگیهای متمایز هنگامیکه دو حالت را مقایسه میکنیم لزوماً تفاوت بین "استفاده از آن " یا "ترک آن " نیست بلکه تفاوت بین یک معامله و پیدا کردن معاملهای دیگر است. |
پیامدهای دیگر مطالعهی کمتر برای جایگزینی یک برند تجاری با برند دیگر است. وسوسهی عمومی ساخت محصولات موردنیاز توسط خود فرد باعث اجبار خرید برای قشر خاصی (باغبانان) همچون دستگاه ساخت آبجو در منزل میشود. پدیدهی دیگر استفاده کمتر از چیزهایی خوب است. بهعنوانمثال خرید یک جعبهی کوچکتر از شکلات گودیوا[10] برای یک خانوادهی طبقهی متوسط در طول رکود اقتصادی، چیز غیرمعمولی نیست. به دلیل وفاداری مشتریان به برندها، گزینهی کاهش تجارت برای برندهای تجاری خاص (برای مثال خرید سری 300 اتومبیل BMW بهجای سری 500) مستلزم موضوع تجزیهوتحلیل است.
در موضوع تبلیغات محیطی، بازاریابی سبز بیشتر مربوط به گرایش سبز مشتریان است. آیا خاموش کردن لامپها هنگام خروج از اتاق، صرفهجویی در مصرف آب و استفاده از وسایل پربازده به پساندازهای یک شخص مربوط میشود و یا درزمینهی ایدئولوژیک زباله است؟ همیشه بررسی اینکه سلامتی درواقع مرتبط بهسادگی زندگی و حفاظت از محیطزیست طبیعی است و یا فقط بیانی است که قاب ذهن ما شده است، چالشبرانگیز است.
درهرصورت، این واقعیت است که ما همیشه در هنگام فراق پول در آستانهی تشخیصهای عصبی برای علل ناخشنودی هستیم و این اهمیت بالای قیمتگذاری استراتژیهای توسعه را نشان میدهد.
تمایز دیگر در سبک خرید مربوط به پردازش اطلاعات و تفکر روزمره است. نواک و هافمن[11] شواهد کیفی روشهای مختلف (منطقی و تجربی) از شناخت را جمعآوری نمودند. آنها تقابل سختکوشی، تحلیلی و منطقی روشهای بررسی پیشنهادها (بر روی صفحههای اینترنت) با استفاده از نگاه کردن جامع بر اطلاعات را نشان دادند. تمایل مصرفکنندگان برای تفکر هوشمند متناظر با رتبهی بالای خود تصمیمگیری مثبت است. بهنوبهی خود، پردازندههای تجربی آزرده کنندهاند (نرخ بالای گشودگی و عدم انجام تفکر). ازاینرو برای وابستگان به الزامات شرایط، حلکنندهی پازل باید بهتر مجهز به محاسبه که یکی از موارد آن صرفهجویی است، باشد درحالیکه مصرفکنندگان باتجربه میتوانند بهصورت تحلیلی استفادههای متعدد برای محصول و یا راههای بهبود آن را خود، پیدا کنند. البته باید گفت که چنین کارهای ارزشمندی موارد متفاوتی را برای تولیدکنندگان و ارائهدهندگان خدمات در مرحلهی چرخهی عمر محصول زمانی که اشکال مختلف محصول معرفی و مناسبترین بازار محصول گزینش شد، نشان میدهد. این واقعیت جزء لاینفک واقعیت "بصری " است که تمایل بیشتر به اجتماعی بودن نسبت به میانگین مردم باعث گسترش سریعتر نظرات خواهد شد.
بُعد دیگر که نشاندهندهی تمایل مشتریان به محصولات تازه نسبت به محصولات معروف است، نشاندهندهی معیار مهم دیگری برای تقسیمبندی است. تفاوت بعضی مشتریان نشاندهندهی تمایلات قویتر آنان نسبت به دیگر افراد است که این افراد در انتخابهای خود بیشتر سنتیاند و علاقهمند به مطالعهی فرایندهای انتشار محصول هستند. هِلم و لندرچُز[12] پیشنهاد کردن که انگیزه برای کنجکاوی و تنوع درخواست در رفتار مصرفکنندگان ناشی از سطح تحریک بهینهی افراد (OSL) است. در مقایسه با سطح تحریک واقعی (ASL) شکاف حاصل الهامبخش اکتشافات شد. اشاره به صفات پنجگانه، گشودگی ذهن و برونگرایی رسیدن به هدف را تسهیل میکند. تأثیر ترکیب OSL-ASL در سراسر موارد اعم از درجه ارزش بلا به پایین یا پایین به بالا تأییدشده است. علاوه بر این، دو نکتهی جالب آشکار شد. اولی گرایش شناختی که در تحریک حس کنجکاوی واقع است و دومی متقاضیان مهم، ممکن است از مصرفکنندگانی که به دنبال تنوع و تمرکز برندهای آشنا هستند، متفاوت باشند. با این مشاهدات، برندهای تجاری پررونق در ارائه دادن نوآوریها بسیار بهتر از برندهای جدید میباشند. همچنین پس از معرفی چنین شرکتهایی توصیه میشود که تأکید بر تازگی ارائهها بهمنظور جذب کردن ریسک خریداران، بشود.
آیا نوع شخصیت یک فرد در انتخاب مارک تأثیر دارد؟ در ترکیب روشهای فردی برای خرید با مفهوم برند، سوامیناتان[13] و همکارانش، استدلال کردند انتخاب برند با دلبستگی لینک شده و دلبستگیها بهصورت تئوری بنیادی از دوران کودکی با سبک شخصیتی پیوند میخورند. نوع اتصال و پیوند نشان میدهد در اضطراب و اجتناب از دیگران به اوج میرسد. تأثیر این پدیده بر روی زندگی بزرگسالان مصرفکننده است. نتایج آزمایشها نشان میدهد مردم با دید منفی (اضطراب) بیشتر به "شخصیت برند " نسبت دارند و از آنها برای سیگنال دادن به مردم استفاده میکنند. نمونهی "من آنچه هستم که میخرم " در این کیس بهصورت "من چیزی را که متناسب باشخصیتم هست میخرم " تبدیل میشود. با ترکیب اضطراب با اجتناب، مصرفکنندگان که مضطرب و گوشهگیرند در روابط میان فردی برای برندها اولویت نشان میدهند و بیشتر به زرقوبرقها اهمیت میدهند. در مقابل افراد دارای اضطراب ولی متمایل به ارتباط نزدیک به برچسبهای صادقانه اهمیت میدهند1.
بر اساس کارهای ابتدایی هافمر[14] (شرکت تحقیقاتی پیشرو در بازار جهان-TNS) پنج دستهی مصرفکنندگان که ذهنشان تعهدشان در انتخاب کنونی نگه میدارد، شناساییشدهاند.
|
[1]Insula
[2]Knutson 2008
[3]Rick 2008
[4]Reck 2008
[5]Frederick 2009
[6]G.W bush
[7]Rainbow Bridge
[8]Powell
[9]Arizona
[10]Godiva
[11]Novak & Haffman 2009
[12]Helm & Landschulze 2009
[13]Swaminathan 2009
[14]J.Hofmeyr
برچسب های مهم
این فایل همراه دو ماژول تبدیل عدد به حروف و تبدیل تاریخ شمسی به حروف است . برای کار با این فایل باید مراحل زیر رو انجام دهید. 1.بعد از باز کردن فایل (اجرای برنامه) کلید alt+f11 تا به قسمت کد نویسی آن بروید 2.بعدا طبق عکس زیر در قسمت مشخص شده کلید راست رو زده و گزینه ... ...
به نام خداوند بزرگ و روزی دهنده با سلام چگونه در ۲۸ ماه ۴۶ هزار دلار را به ۵.۶ میلیون دلار تبدیل کنیم برای پاسخ به این سوال خواندن این کتاب را بسیار توصیه میکنم موفق و سلامت و ثروتمند باشید ... ...
با این پکیج آموزشی شما تمامی روش های قانونی و حلالی که میتونید باهاشون حتی توی خواب هم از اینترنت پول در بیارید رو کامل و با ذکر جزئیات و تجربیات یاد می گیرید. پس اگه واقعا دنبال رشد و موفقیت هستید این صفحه رو کامل بخونید. بیل گیتس سازنده و مالک مایکروسافت یا جف بزوس ... ...
کتاب لطفاً گوسفند نباشید به اهتمام محمود نامنی از جمله برترین کتاب های خودشناسی و اصلاح الگوی زندگی شخصی است که در چند سال اخیر نگارش یافته است. خواندن این کتاب را برای همه افرادی که نمی خواهند گوسفند بمانند توصیه می نماییم. (انسان نمی تواند به آسمان نیندیشد ،مگر انسان ... ...
بسم الله الرحمن الرحیم *کسب درآمد از اینترنت روزانه ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده* آپدیت جدید آبان ۱۴۰۲ ((آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست ...
همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ... ...
مجموعه ای از ۶۴۰۰ جدول با قابلیت چاپ سودوکو - ۴ مگابایت جدول سود کوه بصورت فایل PDF ... ...
بنام خدا تبریک میگوییم به شما ، شما اکنون جزئی از یک درصد افراد خوش فکر و هوشمند جامعه نود میلیونی ایران عزیز هستید . جزئی از اقلیت مثبت اندیش و پیگیر مسیر موفقیت . آدم های موفق هیچ گاه خسته نشدند و نگذاشتند انگیزه شان از بین برود و شما جزئی از آنها هستید . این ... ...
این بانک اطلاعاتی، شامل شماره موبایل تلگرامی های فعال در سراسر کشور می باشد. برای ارسال بانک شماره موبایل تلگرامی باید از طریق نرم افزار تبلیغات در تلگرام یا سامانه های پیامکی مثل شرکت آینوتی، شماره ها را وارد کرده و سپس شروع به ارسال تبلیغات در تلگرام و یا به ... ...
طراحی و ساخت برنامه های اندروید بدون نیاز به حتی یک خط کد طراحی و ساخت برنامه ها بر روی دستگاه اندروید بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت تولید برنامه های بهینه و کم حجم و قابل نصب بر روی تمامی دستگاهاب اندروید امکان نمایش تبلیغات عدد در برنامه های ساخته شده و کسب درامد امکان ... ...
دانلود جزوه آموزش استخدام موکلین دانلود جزوه آموزش استخدام موکلین و عزیمت کتاب الکترونیکی بسیار ارزشمند در توضیحات این کتاب و به نوعی تیتر اصلی این جزوه آموزشی آمده است استخدام موکلین سوره توحید که افرادی که در زمینه علوم غزیبه و کتاب علوم غریبه فعالیت دارند با این موضوع ... ...
این کتاب اختصاص داده شده است به آموزش نقاشی درخت و مناظر مختلف طبیعت که هر درس به همراه یک مثال نمونه کار ارائه شده است. دستورالعمل ها و نمونه کارهای ارائه شده در این کتاب آثار James Duffield Harding نقاش انگلیس معروف در زمینه طراحی چشم انداز ها و مناظر طبیعت در قرن ۱۹ می ... ...
آموزش تصویری تحلیل تکنیکال بورس در دانشگاه صنعتی شریف. این کلاسهای آموزشی هر چند وقت یکبار برگذار میگردد و ثبت نام محدود و با مبالغ بالایی اجرا میشود. این آموزش فرصتی است برای کسانی که وقت برای حضور در کلاسها را ندارند و نیز مبالغ سنگین ثبت نام برایشان مشکل دارد. فایل ... ...
مجله بوردا ژوئن ۲۰۱۵ بصورت فایل PDF مطالب مفید و مشابه : کاتالوگ لوازم خانگی ، فایل پی دی اف IKEA 2016 | مجلات عروس TWMGB2014web-The-Wedding مجله خیاطی Threads نوامبر ۲۰۱۵ مجله دکوراسیون داخلی خانه، حمام و دستشویی BARRON WinterCatalogue2015 کاتالوگ : ... ...
سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني داري.. اگه ميخواي يك فعاليت جديد رو شروع كني .. و يا حتي ميخواي وضعيت زندگيتو بهتر و بهتر كني و جاذب ثروت و ... ...
سلام دوست عزیز: فرقی نمیکند که شما صاحب یک بیزینس باشید یا یک پیج شخصی داشته باشید ویا حتی کارمند یا کارگر باشید همه چیز به سرعت در حال پیشروی به سمت دنیای دیجیتال مارکتینگ و شبکه های مجازی است و چیزی که باعث پیشرفت شما در کار میشود داشتن اطلاعات درست و به روز است. پدر ... ...
چطور یکی از طراحان پکیج کنکورپلاس از رتبه 20.000 تجربی به رتبه 600 ریاضی رسید؟ چطور یکی دیگر از طراحان پکیج به رتبه 55 تجربی رسید؟ چرا نباید یک سری اصول و رازها به شما گفته شود؟ اگر می خواهید از تکنیک ها و رازهای رتبه های برتر کنکور حتی رتبه 1 تجربی کشور آگاه ... ...
مسیحا یا مسیح یا ماشیحا به معنی لغوی مسح شده ایدهای در ادیان ابراهیمی به معنی رهبری است که توسط خداوند انتخاب شده باشد. این فرد معمولاً شاه یا کاهنی است که توسط روغن مقدس مسح شده باشد. ایده مسیح از تورات نشات گرفته است. در تورات مسیح لزوماً یهودی نیست و از کورش شاهِ ... ...
برای دانلود این پکیج ارزشمند اینجا کلیک کنید بسته کسب درآمد آسان از اینترنت روزانه ۵۰۰ هزار تومان تا ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ تومان مناسب برای تمامی افراد با هر سن و دانشی میتواند زندگیت را عوض کند این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید فروش خود را با ... ...
بسیاری از افراد همواره برای نوشتن قرارداد با مشکل نحوه نگارش آن روبرو هستند و ممکن است قراردادی را به اشتباه تنظیم نمایند. نمونه قرار داد ها در هر زمینه به افراد کمک می کند تا در زمان عقد قرار داد بتوانند از آن به عنوان الگو استفاده نمایند و آن را مطابق با آنچه در نظر دارند ... ...
کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید) این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل ... ...
سلام دوست خوبم اگه از زندگی و کارت رضایت نداری.. اگه از وضعیت روحی و بی پولی خسته شدی.. اگه احساس میکنی همیشه تو تمامی کارها بازنده ای و اعتماد به نفس پایینی داری.. اگه میخوای یک فعالیت جدید رو شروع کنی .. و یا حتی میخوای وضعیت زندگیتو بهتر و بهتر کنی و ... ...
روشی برای فالوور و لایک اینستاگرام براتون گذاشتیم، که با قیمت ناچیزی میتونید جلوی دوستاتون کلاس بزارین :) توجه : این برنامه مصارف دیگری هم دارد که خودتان با آن آشنا خواهید شد. تذکر مهم : تمامی سوالات و مشکلات شما در تلگرام و با آیدی کارشناس پشتیبانی یعنی ... ...
بسته کسب درآمد آسان از اینترنت روزانه ۵۰۰ هزار تومان تا ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ تومان مناسب برای تمامی افراد با هر سن و دانشی میتواند زندگیت را عوض کند این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید فروش خود را با این اموزش چندین برابر کنید وضعیت پکیج : کاملا فعال جدیدترین ... ...
نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...
(بسمالله الرحمن الرحیم) سلام به دوستان عزیز و همراهان همیشگی ما خوش آمدید. اومیدوارم در این شرایط بد هیچ کس دغدغه مالی نداشته باشد.. کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. کسب درآمد بدون خارج شدن از منزل میشود به راحتی به درآمد ... ...
چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم ؟ خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه ... ...
"راه هاییکه خود ما با آنها به موفقیت رسیدیم" " اگرواقعا به درآمد نیاز دارید و خواهان موفقیت هستید، با دقت مطالب این صفحه را کامل تا انتهای آن مطالعه کنید. در غیر این صورت، می توانید با خیال راحت این صفحه را ترک کنید :) " همیشه یادتون باشه که : «شما نباید برای ... ...
کسب درآمد 290/000تومن در 70 دقیقه توجه: دوستانی میان پیام میدن این سیستم شما چیه؟؟ شما اگه صفر تا صد توضیحات رو کاملبخونید ، اون موقع متوجه میشید ما گفتیم این روش چیه؟! پس حتما تا آخر توضیحات رو بخونید.( با این سیستم یاد میگیری چطوری از صفر با همین موبایلت روزی ۳۰ الی ... ...
کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا